sreda, 9. november 2011

Iz Anglije

Ja, take smo mamice, da si želimo le najlepše za naše otročke. In ponavadi je najlepše tudi najdražje.
Ampak glej ga zlomka, če pogledaš malo po netu pa najlepše ni več najdražje. Le v naših trgovinah takole našponajo cene. Recimo, če primerjaš angleške cene na Nextu.uk ali pa na Next.eu je cena ravno enkrat višja v Evropi. Enako je z Mothercare, ki je meni še posebej všeč. Pa še vedno imajo kake fine popuste, ki jih pri nas ni.

No, in ko sem iskala koga, ki bi šel v Anglijo in mi kaj lepega prinesel, sem izvedela za stran, IzAnglije.com. Brezplačno se prijaviš in oni ti dajo angleški poštni naslov, kamor potem lahko naročiš iz trgovin, ki ne pošiljajo v Slovenijo. (Nexta se sicer ne da, ker pošiljajo samo na domače naslove, na naslove podjetij pa ne.) Potem pa oni pošljejo naprej.

Sicer res traja nekaj dalj in je nekaj dodatnih stroškov s poštnino, ampak če se združi nekaj mamic, pride zadeva zelo poceni.

Če vam tudi vam pride prav ...

2 komentarja:

  1. Naš Mothercare je grozljiv. Cene so višje tudi do 100%. Vem, ker sem predlani kupila majčko v Londonu za 4.50gbp, pri nas je stala pa 11e.

    Če kdo gre dejansko v Anglijo, se pa tako ali tako splača kupovat v Sainsburyju, Asdi in Tescu, kjer imajo do 5 oz. 7 let ful ful lepa oblačila. In ugodna ter kvalitetna, seveda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo, teh izkušenj pa jaz nimam... :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.