sreda, 23. november 2011

Gorenjska

Danes zjutraj sva se z Renejem navsezgodaj odpravila na Gorenjsko, na najino čisto prvo tiskovno konferenco. PR izjava, je celo takšna, kot da sem kaj pametnega povedala. Rene je bil pa itak zvezda. :)



Ker sva bila že na tistih koncih, sva pobarala še najini virtualni prijateljici, če imata čas za kavico. Nežika ga ni imela, Olivija pa naju je povabila v svoj topel domek na kavico. Tako se je blog spet izkazal za pozitivno izkušnjo, saj sem danes še eni prijateljici črtala predznak virtualna. In v živo je ravno tako prijetna kot preko ekrana. Komaj sem se odtrgala s stola. :)

Olivija, hvala. Vesela sem, da sem te spoznala.

2 komentarja:

  1. Enako. Super te je bilo spoznati. Pravzaprav oba - Rene je tudi pravi mali smejko :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Full lepe fotke, krasen otrok je tale malecki

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.