petek, 21. oktober 2011

Tekaški dnevnik

Ostale so samo še psihične priprave.

Mogoče sem začela s pavzo pred maratonom prezgodaj, saj že grozno pogrešam tek. Komaj čakam, da Zoki v nedeljo ustreli v zrak.

6 komentarjev:

  1. Anita, cela frajerka si! Bomo mislili nate v nedeljo!

    OdgovoriIzbriši
  2. OMG, sem se ravno zadnjič, ko je snežilo, spraševala, ali še vedno tečeš. Bravo:)

    In držim pesti za jutri. Da bo šlo po načrtih:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Če ne bomo jutri preveč prehlajeni pridemo navijat zate na konec naše ulice... Pri bežigrajskem stadionu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Anita, srečno jutri!!! Bom v mislih s tabo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem, tistim, ki boste navijali samo v mislih, in tistim, ki boste navijali v živo. :)

    Matej, upam da bo moj čas tam cca 2 uri. Pri bežigrajskem stadionu bom med dvanajsto in dvanajsto trideset. Bom imela pa telefon sabo, pokličte da ne boste brezveze hodil.

    Takrat bi mi prav prišel kak znan obraz. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.