petek, 14. oktober 2011

Tekaški dnevnik

Trenutno se ne držim več navodil iz priročnika, ampak se bolj držim navodil iz tečaja.
Ker se Ljubljanski maraton hitro bliža. Ker se te dni ne počutim ravno najbolje, sem si v tem tednu privoščila samo dva "na izi" teka. Bila sem tako brez glasu, da me je sredi tedna gospod za parcelo in je, ko sem se mu javila, mislil, da imam slab signal in odložil, saj nisem niti piskala, le pihala. :)

Mogoče grem pred maratonom še enkrat, v glavnem pa imam namen poskrbeti, da se do konca pozdravim, se odpočijem in naberem moči.

Danes sem hotela iti bolj na hitro in sem si izbrala pot, ki mi je najbližja, a je niti najmanj ne maram, saj je proga bolj za kros kot za tek. Šele na pol poti, sem se zavedla, da zvit gleženj, teden dni pred maratonom, ni najboljša ideja. Zato sem se vračala kar po glavni cesti, kjer sem se tudi šele na pol poti zavedla, da je cesta polna voznikov, ki trenirajo za Relly, ki se bo na teh cestah dogajal jutri. Bravo mami, pozabila možgane doma. :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.