nedelja, 9. oktober 2011

Tekaški dnevnik, teden 10 - 3

Kakšna faca sem jaz! Neverjetno, presenečena sama nad sabo!

Ker smo bili povabljeni k Mohoričem na tatarca, (Rafko, vse najboljše!), sem se odločila, da si ga vsaj prislužim in poskušam preteči Kluče. 4,5 km klanca in nato še 4,5 km ravnine do Godoviča. In presenečena sem bila nad sabo, s kakšno lahkoto sem premagala vseh 300 m višinske razlike.

Očitno je bil štiridnevni počitek vsaj za nekaj dober. Juuhu. :)

PS. Tatarc je bil pa fantastičen. Upam, da bo Tina le izkašljala recept, čeprav nerada. ;)

3 komentarji:

  1. Potem je bil pa res zaslužen:) Je toliko bolj teknil:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preveč je teknil. Prav slabo mi je bilo in to že po predzadnjem kosu. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Anita, ponižno te občudujem! Bravo! Moj tekašnki začetek je bil en sam. In je ostalo pri tem :) No, mogoče, ko bom starejša in pametnejša bom poskusila znova.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.