sreda, 5. oktober 2011

Rateče #3

Ja, potem nam je pa uspelo ujeti edino slabo vreme v septembru. In v nasprotju z vso Slovenijo, kjer je deževalo le en dan je tu deževalo dva dni skupaj. Zato smo si privoščili dan v bazenu, kjer smo seveda nadvse uživali. Drugi dan pa smo si privoščili čisto pravi leni dan. Poležavali smo, risali, kuhali, igrali igrice, se afnali pred fotoaparatom in gledali skozi okno, kdaj se bo končno zjasnilo. Tik pred nočjo se je nebo obarvalo oranžno in vedeli smo, da bo naslednji dan spet sončen.





Kaj pa zdaj?


Perje bo frčalo..

Jasni se!


5 komentarjev:

  1. Lepo:) Tole z vremenom malo spominja na Bohinj:)

    V katerem bazenu ste bili?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepe fotke. Tudi jaz vedno bolj razmišljam o tem kam bi šli...

    OdgovoriIzbriši
  3. Neskončna, informacijo o bazenu sem namerno spustila ker nočem šimfat. Ko pa že vpršaš, smo šli v Lariksa, kjer tako kot smo tu ugotovili že v Kompasu ne dovolijo dostopa na bazen z vozičkom. Zavoljo čistoče. In verjetno vsaka mama ve, kako dragocen je voziček v bazenu, koliko "šare" gucamo sabo. V glavnem menim, da bi zadeve lahko bolje rešili. Pa še reševalec je bil prav obupno nadležen.

    Olivija, jaz bi tudi še kr kam šla.. nekam na morje.

    OdgovoriIzbriši
  4. oh, jaz se pa ne morem in ne morem nagledat teh tvojih krasnih fotk!! prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zofija, hvala!
    Večino jih sicer posname moj možek. Gre bolj njemu pohvala.

    Zdaj imam precej težav pri obdelovanju fotk, saj so barve na novem monitorju precej saturirane in ne vem kaj je zdaj res in kaj ni. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.