nedelja, 23. oktober 2011

Prišla, pretekla, zmagala (zase)

Verjetno sem prva tekačica, ki si je med pavzo vzela čas za dojenje. :)

Enej, je revež že takoj po odhodu od doma zbolel, zakuhal in bruhal in se vrnil k starimami in staratu v varstvo. Hkrati pa poskrbel za logistično zagato, saj sta bila preostala fanta prepozna. Tako mi ni ostalo drugega, kot ta sem se vmes ustavila in nahranila Reneja.

Kakorkoli že, čeprav odštejem čas mirovanja, je čas še vedno odličen, a ne rekorden. 2 uri, 1 minuta in 48 sekund. Pa še kakih 10-15 sekund prepozno sem štoparico vključila.

Bilo je super, pa čeprav smo se s sotekačicami razšle. Nina je šibala naprej s fanti, Patricija pa svoj tempo.

Trpela sem na kilometru 9 ko me je zagrabila vranica. S 100m hoji je bolečina izzvenela.
In zadnje 3 kilometre, ko me je od medenice navzdol bolelo vse. Bila sem povsem zategnjena in na zadnji okrepčevalnici sem že razmišljala, če bom sploh še lahko štartala nazaj, če se ustavim. Je uspelo.

Prvi Kenijec me je prehitel na Bavarcu, do cilja so me prešibali (vsaj) še štirje. Ego ni prav nič trpel in prav fascinantno je, ko tečeš bok ob bok s takimi stroji. Vzdušje, ko smo jim tekači aplavdirali pa tudi specialno.


No, zdaj bom pa odracala proti spalnici in me naslednjo uro ali več ne bo ven.

Jutri se bova pa z Enejem crkljala, da se mu oddolžim za danes.


S sotekačicami na štartu

Zadnji kilometri, rdečica ni samo od kape. :)

Dodaj napis
Zadnji dve fotki: Matej M.



Ob tej priliki se moram zahvaliti:
Tini za knjigo, ki mi je pomagala trenirati
Davidu za izmeninčno varstvo in potrpljenje
Otrokoma za potrpljenje
Staratu in Starimami za varstvo in jutranji prevoz
Kolektorju za štartnino
Stanetu za zatočišče, topel tuš in kosilo
Vsem navijačem od doma, še posebej pa Mateju za navijanje v živo in za zgornji fotki. :)

17 komentarjev:

  1. Anita, ti si fenomenalna tekačica in izjemna hči, žena, mami, Ženska! Moj poklon ٩(●̮̮̃•)۶

    OdgovoriIzbriši
  2. Anita, iskreno čestitam! Bravo, bravo, prav fino se mi zdi, da te (vsaj virtualno) poznam :)
    Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oka, pretiravaš, ampak hvala.
    Olivija, hvala in hvala enako. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Anita, tvoje dojenje med maratonom bi morala natančneje opisati, ker je res svetovni unicum in si veliko ljudi niti ne predstavlja, kaj se je zares dogajalo. Torej: štart s polnimi joški. Anita po 20 minutah priteče do Poklukarjeve (naše) ulice, kjer čakamo David, Rene, jaz in avto. Vse je potekalo kot v boksih formule 1. David je Aniti slačil majice, jaz sem ji podal Reneja, gum nismo menjali.
    Po približno desetih minutah Anita odvrže Reneja v moje naročje in zdrvi dalje. Rene od presenečenja podre kupčka in mu ni nič jasno, zakaj je bil obrok tako kratek, brez crkljanja, mleko pa tako sklonkano. Še manj jasno mu je bilo, kako je ravno njega ob cesti našla mamica, milijon drugih ljudi pa je tekel mimo kot utrgan. In še nekaj črnih je bilo vmes. Samo na začetku, pred mamico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Stane. Točno tako. Škoda ker nismo menjali še gum, ker so me noge na koncu precej bolele. Predvidevam, da bi bilo z novimi gumami bolje. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Se popolnoma strinjam z Oko.
    Bravo Mami! Super si tole izvedla.

    OdgovoriIzbriši
  8. Anita, čestitam. Kakšen zanimiv maraton.

    Super, da si se v tako kratkem času (ali pa se samo zdi kratek) uspela tako dobro pripraviti.

    Čestitam tudi za organizacijsko izpeljavo. Ta pri nas šepa. Če kdo zboli, mama pač ostane doma, pa če se je namenila na Triglav ali čez cesto k sadjarju.

    In seveda - maham Nini. Niiiinaaaaa:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Nežka, sem imela srečo, ker je fantinc zbolel šele potem, ko sem bila jaz že skoraj na štartu. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Upam, da je danes že bolje.

    Sicer pa se še vedno režim Stanetovemu stavku, češ da gum niste menjali:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Res, tudi jaz sem se pošteno nasmejala Stanetovemu opisu :) Zelo slikovito!

    OdgovoriIzbriši
  12. Umrla od smeha, kapo dol! Bravo super rezultat!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super mami!
    :-)
    Tek s polnimi joški!!! Uf, si niti ne predstavljam :-)
    Je pa po dojenju šlo bolj lahkotno, ne? :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Najbrž sem že 101-tiĆ odprla tale zapis...

    Anita, ti si me impresionirala (iskreno: izjemna si!), velika zahvala za vnovična branja pa je Stanetov komentar, ki je dal celi zgodbi posebno noto ♪ ♫ ♩ ♬ in do solz nasmejal nebroj ljudi. Tudi solze so špricale ツ Thanx!

    OdgovoriIzbriši
  15. Oka, hvala.
    Stane je pa itak najbolj zabaven. V njegovi družbi solze pogosto špricajo. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Akvarij, ja, enih 15 sekund na kilometer hitreje. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.