četrtek, 27. oktober 2011

Motivacija za naprej

No maraton smo pretekli, zdaj pa bo potrebno najti motivacijo za naprej. Tile mrzli, dolgi, zimski dnevi bodo kar velik izziv.

Razmišljam, da bi se vpisala na fitnes in tam zlorabljala njihovega tekača. Menda imajo tudi aparat za simulacijo teka na smučeh. Nad kakimi večernimi aerobikami nisem navdušenja. Prvič zato, ker ni vola, ki bi me po osmi uri zvlekel s kavča in drugič zato, ker se mi med vadbo res ne da še razmišljati. Zato raje tečem, da lahko misli odjadrajo po svoje.

Evo, cilji, ki sem si jih postavila so pa taki.
Pozimi če bo sneg, čas in lepo vreme bova šla z Enejem nekajkrat smučat, sama bom šla kdaj pa kdaj tečt na smuči in če bo dovolj kondicije in sneg, na Bloški maraton. Že dolgo je, kar sem se ga nazadnje udeležila. Potem spomladi pa sem razmišljala o Kraškem maratonu. Ampak potem sem pa naletela na Dunajski maraton in me je tako zagrabilo veselje, da bi šla najraje teč že kar v najhujšem nalivu. Na Dunaju sem bila samo enkrat, z gimnazijo. Ampak takrat nas kaj drugega kot Rizenrad, Vinršnicl in večerni žur niso zanimali. Dan, dva ali trije na Dunaju bodo prav pasali.

Trening bom nadaljevala kar po isti knjigi, ki vsebuje tudi 13 tedenski program hitrejšega teka.

5 komentarjev:

  1. Kar tako naprej, Anita! Navijam za Dunaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravkar sem na Kolektivi videla en fajn hotel za đabe. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako pa se inenuje ta knjiga?zaenkrat z muko pretecem 6 kilometrov.hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Gaja, knjiga se imenuje, Tek za začetnike. Žal je razprodana, tu je pa link nanjo.

    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8210472973250936047#editor/target=post;postID=8816569559353596319

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.