torek, 18. oktober 2011

Izjava tedna

V petek popoldne naj bi šla na Rally, ki se je dogajal v našem mestecu. David je bil še v službi in naj bi ga spotoma pobrali. Z Enejem sva, medtem ko sva čakala, slučajno naletela ne eno luštno računalniško igrico in sva se malo igrala. Ko je bil čas za it, je bil pa seveda "kažin". Pa sm mu nameravala pomagati obleči se, pa mi ni dovoli, se bo sam. Sam se ni. Pa sem ga poslala na klopico, pa ni pomagalo. Pa sva se pregovarjala, pa sem vpila, pa nič ni pomagalo. Potem sem se oblekla, oblekla Reneja in sem se postavila pred vrata in sem mu rekla, da ga počakam, da se obleče. Pa prinese obleke ven in naj ga jaz oblečem, kar seveda ni bilo možno, ker sem imela polne roke.

Long story short.. na koncu je prišel v gatah pred blok, kjer sva se oblekla. Sosedje so bili gotovo navdušeni. :)

Ker klopica v zadnjem času ne zaleže več prav dosti, smo uvedli še nadgradnjo.

Če se cel dan lepo obnaša, t.j., da ne gre na klopico, dobi zvečer piko. Če gre na klopico, se mu ena pika zbriše. Ko jih zbere dovolj, dobi majhno darilce. No, v petek smo eno zbrisali.

V soboto, pa se je lepo obnašal in smo narisali novo.

Potem pa pravi: "Ane, dans sm bil pa bel priden?! Jutr bom pa še bel. Sploh se ne bom premaknu."

4 komentarji:

  1. pogojevanje in podkupovanje....je pa efektivno :D

    OdgovoriIzbriši
  2. V bistvu smo izumili krogce zato ker zelo nerada kupujem igrače kar tako. In si je res zelo, zelo, zelo, zelo želel bayblade vrtavko in si jo je tako lahko zaslužil.

    Ja pa tudi efektivno je, prvič je zbiral pet krogcev ene 14 dni, zdaj jih bo zbral pa 6 v 8 dneh. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Rally? Zdaj se spomnim! Anja, najina skupna (hehe) mi je pravila o dirkah po idrijskih cestah! Svet je majhen:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nežka, jaz ne poznam nobene Nežke, razen tiste, ki se včasih skriva v meni. ;)
    Jaz poznam samo Nekončno (perfektno), s katero imava skupno Anjo. Me pa čudi, da se najina skupna Nina ne "vpiše k Reliju". :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.