torek, 18. oktober 2011

Berem: Služkinje

Ne spomnim se, kdaj sem morala nazadnje rezvirati knjigo v knjižnici, da sem jo dobila in kdaj sem jo morala v 14 dneh prebrati, ker je bila že spet rezervirana naprej.
Ampak knjige prebrati v 14 dneh, sploh ni bilo težko. Prebrala sem jo v 10ih dneh. In kar nekaj dni sem na njen račun hodila naokili vsa prekrokana, ker je nisem mogla odložiti. Težka tema, napisana pa tako, kot bi brala ljubezenski roman gospe Holtove.

Obvezno branje za vse tiste, ki se še vedno bojijo/te drugačnosti (you know what I mean) . Videli boste, da strah pred drugačnimi ni nekaj naravnega ampak nekaj, kar nas naučijo drugi, ker jim tako iz različnih razlogov ustreza.

Čudovito!


Zdaj moram pa nekje dobiti Murakamija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.