četrtek, 22. september 2011

Tekaški dnevnik, teden 8, 9 - 1

Teden 8 ( ki je bil na srečo teden za počitek) sem v celoti pretopila v pohodke in sprehodke po Ratečah in okolici.

Teden 9 pa sem malce s težavo načela zaradi splošno slabšega počutja na račun hitre temperaturne spremembe. Boleče grlo, vrat, malce me je zeblo. Sem pojedla Lekadol plus c in upala da bo tek pomagal.
No ni ravno pomagal, škodil pa tudi ne. Isti šmorn. Tek pa je bil nekoliko počasnejši kot ponavadi. Še kolena in kolk so me začeli boleti proti koncu. Upam, da je to le prehodno.

Je bla pa danes naloga. 10 - 1 - 20 - 1 - 15 - 1 - 10 (ki sem jih en pikč podaljšala). Sem nameravala preteči 10km, pa me je par metrov pred zaključkom pričakal vpijoč dojenček. Pa sem se ustavila. Kaj pa čem. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.