torek, 6. september 2011

Rene pa kar raste

Ko je bil Enej dojenček sem bila naročena na "newsletter" na strani Baby weekly, kjer sem izvedela, kaj naj bi se okvirno dogajalo v določenem tednu razvoja. Zdajle pri Reneju, sem pa na to kar pozabila.

Rene je še take vrste dojenček, da ima najraje mir. In tako se pogosto zgodi, ga nahranim, malce pocrkljam in odložim v voziček, kjer spi ali pa v posteljico, kjer tudi spi. Mogoče se še nekaj minut zabava z vrtiljakom, ki se vrti nad njegovo glavo a se hitro utrudi in potem zahteva mir. In dudo.



Zdaj sem pa že nekajkrat opazila, da ga malce pocrkljam in ker je povsem miren, misim da je zaspal. Potem pa ga pogledam, pa vidim, da me mirno opazuje. Ko vidi, da ga gledam, pa se mi prisrčno nasmeji. In potem sem vsa žalostna, ker razmišljam, kaj vse sem že zamudila, ker še vedno mislim, da je dojenček kot prve dni in da ves čas le spi.

Danes sem šla končno gledat in izvedela, da se pri desetih tednih že odzivajo na svoje ime. Si morete misliti? Jaz pa še vedno mislim, da je novorojenček. (Grozno velik, a vseeno. :)) Piše sicer tudi, da naj bi bil pri desetem tednu tudi že sposoben z glavo slediti predmetu močne barve, ki se premika pred njim. A kot mi je pokazala Tita so tega sposobni že novorojenčki. Rene se je že pri dveh tednih obrnil za 180° ko smo pred njegovim obrazom prenesli rdečo žogo z ene na drugo stran.

Naslednji teden naj bi se začel smejati s celim telesom, kar pomeni, da začne med smehom migati še z rokicami in nogicami. In naj bi že prepoznal moj (torej obraz mamice) v gruči obrazov.

Pa še tole, odkar ga zvečer prav na tesno ovijam v pleničko spi bistveno bolje kot je spal prej. Zvečer okrog osmih ga pripravim za spanje, nahranim, dam v pižamo in zavijem v pleničko. Takoj ko je tesno zavit (mora biti kar tesno, da se fino počuti) utihne. Čeprav je lahko še minuto nazaj nekaj jamral. Nato mirno zaspi in kar spi in spi. Okrog treh začne spet malce jamrati, mu dam dudo, okrog štirih je pa lačen. Nato pa spet spi. Tokrat do jutra. Jej, pleničke so super. :)

3 komentarji:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super.

    Moja Minika je bila pa pri Renejevi starosti čisto boga. Ni mogla ne jesti ne spati, nič, ker jo je tako bolel trebušček. Pomagal je samo čas. Veliko časa. Veliko tednov in mesecev.

    Ampak zdaj je ok. Trebušček boli samo še včasih:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja boga pikica!
    Je imela krče al prav kake druge težave?

    Eneja zdaj boli trebuh predvsem takrat ko bi se malo pocrkljal in bi rad spal v najini postelji. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.