petek, 23. september 2011

Nek se sija

Enej stalnih zadolžitev doma še nima, mu pa dovolimo pomagati ko za to sam izrazi željo. Včasih mu tudi ponudimo, da kaj pospravi in povečini z veseljem pomaga. Največkrat izprazni pomivalni stroj. To mu gre zelo dobro od rok. Le da včasih kako stvar, ki jo pospravi le še po naklučju najdem na kakem čudnem mestu v kuhinji.

Rad pomaga obešati perilo in brisati prah. In pri tem je zelo natančen. :)




6 komentarjev:

  1. Temu se pa res reče natančnost! Ko bi vsaj jaz tako natančno brisala prah :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ulala si je pa res čas vzel, poba :)) fino imaš tole naučeno, bravo mami :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zofija, tega se od mene ni naučil, lahko bi se jaz od njega. :)
    Olivija, škoda časa. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. He, he.. matej, čist prveč. Za tiste par površinic ki jih obdela mu moram jaz zagotoviti hrano, prenočišče in oblačila. Pa še odpustit ga ne morem. :) Fajn se je "zdilau".

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa ena mojih najljubših objav. Koliko dela ima fant! In s kakšno resnostjo se ga loteva! Good job, Anita:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.