četrtek, 29. september 2011

Moj novi prijateljček

Saj se spomnite kaj vse sem si želela za rojstni dan. Sušilec je bil nujno potreben, ugotovili smo tudi, da laptop diha le še na škrge, David je za učinkovitejše popoldansko delo potreboval večji monitor a najbolj sem si želela IRobota, ki se je fantom zdel popolnoma brezvezna igračka.

Poln kufr sem imela starega sesalca, ki mi je obutal vse robove po hiši pa že slabo je sesal, tako da sem večinoma le pometala. Tisto pa veste kakšne rezultate da.

Ko sva potem videla, da v Harvey Normanu dajo brezobrestni kredit, pa še sušilec je bil 100€ cenejši kot v Big Bangu, sva se odločila da "ubodeva" kar vse naenkrat. Za kredit dobiti je sicer trajalo kar 14 dni, ker je tako zakomplicirano in toliko zahtevajo enih papirjev, da verjetno vsi že na pol poti obupajo in zato še sami ne vedo kako stvari tečejo. Ampak nekako je uspelo.

In ja, sušilec je super. Ampak naš Robi je pa najboljši. Vsi ga obožujemo, vključno z možekom.  Dečkotu moramo samo odstraniti ovire, potem pa on lepo posesa medtem ko nas ni. Ko se vrnemo lahko, če smo seveda na volji, še pomijemo saj je že vse odmaknjeno. Vam povem da še nikoli nismo imeli tako čistih tal kot jih imamo zdaj.


Lejte ga kako je srčkan:



7 komentarjev:

  1. sicer se sliši in vidi blazno kul, ampak noben na tem svetu me ne prepriča, če mi prinese za rojstni dan sušilec ali sesalec. pa naj bo robotski ali pilotksi. a-a, rojstnega dneva pa ne dan za to. pa brez zamere, to je samo moje mnenje :))

    a da moraš prej vse pospravit, preden sesa? uuuu to je pa huda naloga...vsaj pri nas to nikakor ne bi šlo...ja, saj zato pa tako redko sesam :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Zofija, ne ne.. ni tako hudo. Midva ponavadi izkoristiva rojstne dneva tako, za izgovor za kakšne take malce dražje nakupe, ki niso življenjsko pomembni, pa si jih želiva. Al pa s tabolšimi prijatelji in starši potem ob takih dneh skupaj prispevamo. Bolje kot kake neumnosti ki potem nekje obležijo. :)

    Taglavno je pa itak to, da se te nekdo spomni in da se malce družimo. Itak. :)

    No, lih treba mu ni pospraviti, je pa učinek boljši. Vsaj stole, da se ne zapleta med noge. Še vedno bolje kot odmikat pa še sesat. :) Pa še pod kavčem in posteljo spuca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je tale zadevica, mamo tud mi tazga. Res je fajn ko prideš domov pa je že vse posesano. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo, tak prijatelj je bil pri nas v planu kakšno leto nazaj, sva jih šla gledat v gnezdo v BTC. Potem smo pa kupili parcelo:)

    Ja, mi tudi za rojstni dan in za božič kupujemo sami sebi dražje zadeve, drugače ne gre.

    In je kul, da imaš po tleh pospravljeno, da lahko igračka sesa. Mislim, mene to navdušuje. Ker drugače se po tleh svašta valja in me to živcira. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Neskončna, viš moraš najprej kupiti igračko pa potem parcelo. :)

    Ja fajn je, da malo že sproti pospraviš. Čeprav nam to še vedno ne gre prav dobro od rok. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jst imam prav istega istega!!! Zdaj že kakšno leto in pol :-) Ebay, "najs-prajs" :-)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.