torek, 20. september 2011

Home sweet home

... pa ne da smo ga pogrešali, ko smo preživljali čudovite dneve na gorenjskem.

Pet dni v Ratečah na sprehodih po nasvetih Neskončne in malo v lastni režiji. Nismo še vseh obdelali, še bo treba it. Potem pa še na Bohinjsko stran. Več v prihodnjih dneh, ko operemo perilo. :)

PS. Neskončna, smešno. Ko odprem gmail te vidim, da si priklopljena. Pa vedno razmišljam, naj te pozdravim ali ne. Pa te raje počakam v "intimi" bloga.

3 komentarji:

  1. O, dobrodošli doma. Sem vas imela ves čas v mislih. Komaj čakam obširnejše poročilo:)

    Za Bohinj imam kar precej izletkov na zalogi, sporoči, preden se odpravite:)

    Vesela sem vseh pozdravov, v živo in na blogu hehe. Ko jaz odprem mail in si ti gor, me pa opozoriš, da se počasi daleč pride. Torej ni treba hiteti. Hvala za opozorilo:)

    Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošli nazaj! Ste bili pogrešani :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Olivija, hvala!
    Neskončna,super si nas vodila. :)
    Tile googl talk pozdravčki so pa tako eno sladko-kisla zadevca, ki se hitro sprevržejo iz pozdravčkov v celodnevne nepomembne debate in zgubo časa. Zato sem tako previdna. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.