ponedeljek, 12. september 2011

Copatki

Že pred letom ali dvemi sem si kupila Ursanina copate iz volnenega filca.

Nosila sem jih dokler niso postali malce zmatrani. Potem sem jih pospravila v omaro in nosila navadne Ikeine copate.  A zdaj, v poletni vročini, mi je bilo v njih prevroče in so kmalu začeli no.. smrdeti. Ko sem jih dala v pranje, pa sem spet potegnila na plano svoje stare, lepe copatke. In veste kaj... čisto nič mi ni bilo vroče v njih. Ko sem pred kratkim naročala darilo za prijateljico, pa sem odkrila še čudovite copatke za dojenčke in malčke. In takoj sem vedela, da bodo to Renejevi prvi copatki.



Zdaj pa ne vem kako naj se odločim. Izbiram med zelenimi z rožicami in rjavimi s pikicami. Katere naj izberem?


In ker pudra, ki sem si ga naročila za rojstni dan ni več v prodaji. (Ne vem kako je to možno, da ko končno najdem puder, ki mi popolnoma ustreza, ga takoj dajo iz prodaje?) In imam zdaj plus na pay pal računu, bom ene privoščila še sebi. :) Vsak izgovor je dober. Kakšnega bom našla po ko pridejo v prodajo balerinke?

4 komentarji:

  1. Res so lepi. Meni osebno so bolj všeč zeleni ;)
    Ko bom velika, bom pa tudi sebi privoščila take balerinke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz glasujem za zelene. Balerinke so pa tudi ful, ful lepe. Riba

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelene, itak :)
    copate imam tudi jaz. samo, da so z rožico, iste kot ti, roza zelene. ampak moji so nesrečno dobili luknje tam kjer je palec. zdaj pa ne vem, a sem si nohte premalo strigla :)))
    Balerinke rulz. Sem od Ursanine že dobila mejl, da jih lahko že kupim....

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj punce, jaz se pa k rjavim nagibam. :) Kaj čem pa zdaj. :)

    Zofija, sej na mojih je tudi luknjica ampak jih še kar nosim. Zato sem si pa zdajle naročila tiste, ki so na sredini zašite in so bolj privzdignjene, imajo več prostora za prste.

    Dolgi nohti na nogah so pa zdaj itak moderni. A nisi vedla? (bi rekel naš Enej).

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.