petek, 23. september 2011

Boks

Če bi se Zavec učil pri Reneju, zdaj ne bi imel razbite arkade. :)




6 komentarjev:

  1. Super je, lepe fotke. S kakšnim objektivom slikate? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Nikkor, 85 F 1,8
    Pa seveda je vklopljen fleš. Odkar smo naredili to investicijo so fotke bistveno lepše. :)

    Ampak razmišljamo o nakupu 35 F 1,8, ker s tem je težko znotraj slikat, ker rabiš preveč prostora. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aha, hvala. Potem imamo nekaj podobnega, samo da imava midva Canona in 50mm z 1.8. Fleš dodatni ali "osnovni"? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fleš je pa dodatni, nikon speedlight sb-800.

    Saj jaz sem bolj za postavljanje kadrov pri hiši, možek je pa tisti, ki ve kaj vsi ti milimetri in parametri sploh pomenijo. ;)
    Sam to pa vem da je Nikon boljši kot Cannon. SE hecam. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz imam pa tak aparatek, da gre v vsak žep. Enega starega Ixsusa. Ampak - z novo baterijo in kartico. Hehe:) Ko bom velika, bom imela kaj boljšega:) Ker fotke imate pa res lepe.

    In Rene je videti zelo nevaren:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Neskončna, veš da si jaz tudi prav želim eno tako mini trotlco, ker tole ta naše je pa čist pretežko in prešarasto za sabo nosit.In mora biti res že organiziran izlet, da si jo naprtamo.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.