četrtek, 25. avgust 2011

Tekaški dnevnik, teden 5 - 1

Včeraj pod večer sem opravila prvi trening v tem tednu.
In sicer v družbi, kar pomeni, da je izredno težko slediti določenim minutam. V prvi polovici je še nakako šlo, v drugi pa sva povsem zabluzili in kar tekli in tekli. To se mi je danes zjutraj tudi poznalo, saj me je vse bolelo. Noge kot bi bile iz lesa. Zdaj je že ok.

Garmin pravi:
45,03 minut, 6,27 km, povprečni pulz 147, 7,11 avg. tempo, 332 kalorij.

2 komentarja:

  1. Dobra si, da v tej vročini treniraš. Jaz sem na morju lahko tekla le zelo zgodaj zjutraj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah kje pa.. sploh mi ni šlo. Zato sem hodila na kolo z Enejem. Tam nekoliko lažje prenašam vročino.

    Tekla sem včeraj prvič v tej ta hudi vročini. Pa še to malo pred osmo, da se je že delala noč ko sem končala. Pa še to samo zato, ker je vesolje prav hotelo da grem. Je vse tako uredilo, da mi drugega ni preostalo. Najprej se mi je ponudila družba, nato pa še varstvo. Kaj češ pol. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.