ponedeljek, 22. avgust 2011

Posvetovalnica

Danes je Rene končno dočakal prvi obisk v posvetovalnici.
Pri dveh dneh manj kot pri dveh mesecih je dolg 59 cm in ima 6300 gramov. Obseg glavice pa 39cm.
Enej je imel  takrat 61 cm in 6280 gramov.

Enej pri 2 mesecih

Rene pri 2 mesecih


Potem smo pa šle punce, ki smo se srečale v posvetovalnici še na kavo. Med njimi je bila tudi še ena Anita, sodelavka z katero imava kar veliko skupnega, ki mi je za darilo ob rojstvu Reneja podarila veliko pleničko. Ker mi je plenička res všeč, sem si želela naročiti še eno in sem si ogledala spletno stran Gozdna vila, kjer jo je naročila.  Na tej strani sem našla tudi video, kako lahko v to pleničko otroka tudi ovijemo.

Ker je  vročina ubijalska, plenička pa je lepo tanka in diha sem ga kar slekla do pleniče in zavila v to "krpo iz muslina", kot ji je ime.
Ne bom rekla, da je navdušen, ker ne vem kako bi to izgledalo, je pa povsem zadovoljen tiho in dremucka. Takole je pa to videti:


Ps. Epp ni bil naročen in bil plačan.

4 komentarji:

  1. tole zavijanje dojenčka je super. meni je žal, da sem pri Pikici to prepozno izvedela. Naša se je res zelo umirila, ko sem jo tako tesno povila, tudi roke tesno ob telesu.
    Sta si pa E in R zelo podobna. In vidi se, da si v teh letih postala boljša fotografinja :))

    OdgovoriIzbriši
  2. He, he.. to, pa oprema se je nekoliko izboljšala. Zunanji fleš dela čudeže. :) Pri ta tretjem bo verjetno že 3D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Midva sva imela posvetovalnico danes. Odštevši, da so naju sestre spregledale, merimo 76 cm in tehtamo 9740 g. In imamo en zobek in hodimo. In minilo je straaaašno hitro!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo Mezinček. Še govor natuhta, pa ima vse predispozicije, da se vpiše v šolo. :) "Tisti" september bo mimogrede tu.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.