nedelja, 28. avgust 2011

Izjava tedna

Enej popije sok iz plastenke, da zamašek staratu in pravi: "Starata, na zamašk, de ga boš nesel v službo, ka vem, da jih zbiraš zame."

Zamaške seveda zbiramo, da jih potem odnesemo v vrtec od koder gredo naprej za dobrodelno akcijo. Saj poznate (žal ne najdem kake pametne spletne strani)...

Ampak še prej jih Enej in Starata večkrat koristno uporabita. Takole se to naredi:



3 komentarji:

  1. A najprej ga mora v službo odnesti, da ga bo lahko prinesel njemu? Kul. Mi jih tudi zbiramo. Precej se jih nabere, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja. Kot verjetno tudi ti (glede na to, da sem na tvojem blog spoznala marsovčke :) ) smo ponosni lastniki vsak svoje flaške za večkratno uporabo in se plastenkam izogibamo kolikor se jim moremo, jih je največ od mleka. A jih je še vedno veliko. Še na mleko bi se morali navaditi hoditi na avtomat. Res bi bili manj dobrodelni a bolj Eko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi jih imamo tudi od mleka večinoma, plastenka pride na vrsto enkrat na mesec približno. No, mleka pa ogromno popijemo. Predvsem jaz:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.