sreda, 3. avgust 2011

Izjava tedna

Danes smo doma. Predolgo spimo, pa je zunaj že vroče. Pa včasih prav paše malce počivati doma na hladnem.
Rene mirno spi, Enej gleda risanke, sestavlja in razstavlja in ponovno sestavlja svojo novo Bakugan sestavljanko. Jaz sem se pa končno usedla za računalnik za več kot tri minute, kot mi običajno dopušča čas.
Naročila sem si darilo za rojstni dan, ki se bliža z grozovito hitrostjo, počasi kuham govejo juhico, v planu je še malce pospravljanja.

Enej pa mi spušča te izjave kot po tekočem traku. Dve iz zadnjih dveh ur:

"A je zdej zima? Jaz bi rad de bi sneg padal."

in druga:

Enej: "A veš kaj bom jest vozil ko bom velik?"
Jaz: "Ne, kaj?"
Enej: "Ja, avijon"
Jaz: "Aja, kako to?"
Enej: "Jah, (med smehom), ka mi je fajn!"


3 komentarji:

  1. Jah tko je, če je fajn:)

    PS: Tale prt je kulski. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, you look fit! (And fun:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Včeraj, ko sem zadsnjo izjavo pripovedovala možeku, jo je pa še nadaljeval.,

    Enej: "Ja, ka mi je tud s padalci fajn."
    Jaz: "Kdaj si se pa s padalci peljal?"
    Enej: "Ja, nikoli še"
    Jaz: "Kak pa pol veš de ti je fajn?"
    Enej: "Ja, se ne vem!"

    Neskončna, fit sem zato ker se me vidi samo tisti del, kjer je zaželeno biti "fit". :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.