torek, 9. avgust 2011

Hvala mama...

... ker si me nosila še dodatnih 8 dni. (Pa tudi za kaj drugega še. :)) V nasprotnem primeru bi se morala že včeraj soočiti z grozljivo, grozečo, Kristusovo triintridesetko.

Čeprav me je pred kratkim prababica Frančiška, potolažila. Drugič se je poročila pri triintridesetih in potem imela še sedem otrok. Zdaj jih ima že častitljivih 96. Pri devedesetih se je prvič peljala z letalom, plesala z mladeniči v Tunisu in si ogledala Rim. Tako da... mogoče življenje le še ni čisto pri kraju. :)

Za rojstni dan si želim.. mir na svetu; zdravje za vse nas in vas; poceni servis za avto, ki me čaka ta konec tedna; da bi mi tale trapasta črka uuuuuuuuuuu, ki mi požere toliko živcev, prijela na tem kompjuterju. Pa še take malenkosti kot so; ena lepa parcelca z lepim razgledom in eno Lumar hiško na ključ, da bom gojila bio piščance in delala kozji sir ter ob lepih dnevih pila kavo in zeleni čaj na terasi. Pa tistih 8 kil ki mi jih ostaja, bi bilo super če bi šle v minus namesto v plus, lahko vzamete še kako dodatno. Na iRobota še vedno čakam, puder sem si sama naročila, še dr. Hauscka olja za obraz mi je zmanjkalo. Sušilec je pa itak že pod mus. Za doma pa še nova vrata in laminat v dnevno. Pol bom pa zadovoljna za nekaj dni. Srečna sem pa že zdaj, BREZ iRobota in Z razmetanim stanovanjem.


4 komentarji:

  1. Vse najboljše za rojstni dan, ter da bi se ti izpolnile vse želje ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz držim pesti, da se izpolnijo vse želje. In veš, 33 sploh ni slabo :) Mene vprašaj, ki se pospešeno bližam 34-tim :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz držim pesti, da se izpolnijo vse želje. In veš, 33 sploh ni slabo :) Mene vprašaj, ki se pospešeno bližam 34-tim :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Evy, hvala..
    Olivija, saj vem, tako lepo kot se imam zdaj, se še nisem imela. Da jih bom imela že 33 pa sploh ne bi vedela, če ne bi pred tedni s kolegico slučjano račnunali koliko sva stari. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.