petek, 29. julij 2011

Tekaški dnevnik, teden 1 - 2

Današnji trening:

Minuta teka, dve minuti hoje, 9 ponovitev.

Kot dolgoletna in izkušena tekačica (sem izračunala, da tečem že 13-14 let), se kar malce smešno počutim ko takole tečem in hodim, pa še vsega skupaj pride le dva do tri kilometrčke. Je pa kot korenček pred nosom. Čisto malo, da ti naredi gušte. Komaj čakam na naslednjo vajo. Upam le, da se ne bom začela dolgočasiti saj se mi to rado zgodi če ni dovolj "napeto".

Nasledni trening bo v nedeljo. Minuta teka, dve minuti hoje, 11 ponovitev.

4 komentarji:

  1. Anita, bravo!!! Res si pridna da že tečeš, pa ni važno koliko minut in koliko kilometrov. Saj veš, počasi se daleč pride ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. VAu, čestitam. Pri meni je šlo bolj počasi, sem kasneje začela. Go, Anita, go! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Špela, res je. Me tudi vse mišice bolijo naslednji dan, tako da čutim da ni ni nič premalo. :)
    @Neskončna, jaz res nisem mogla več čakati, sem morala začet. Predolgo sem bila noseča. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Do you have a spam problem on this site; I
    also am a blogger, and I was curious about your situation;
    we have developed some nice procedures and we
    are looking to swap solutions with other folks,
    be sure to shoot me an e-mail if interested.
    My blog GFI Norte

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.