torek, 5. julij 2011

Rene in Enej, rock stars

No takole, s skupnimi močmi nam je uspelo.

Imela sem težave, ker sem želela uporabiti RENEJ, ampak sem želela tudi, da bi se videlo, da sta to dve ločeni osebi. Nekaj debate je potekalo še preko elektronske pošte. Luka je dal dobro idejo o izgledu, ki sem jo želela uporabiti a jo še malce dodelati. Tako sem daneč naredila svoj prvi LOGO v Photoshopu. Kar malce sem ponosna na svoj izdelek. Zdaj moramo napraviti še eno luštno fotko mojih mulčkov, ki se bo še barvno skladal z logom.




Kako je pa vam všeč?

9 komentarjev:

  1. Uau, Anita, obvladaš!!!! Super lepo!!
    p.s. vidim da ti blazina pride prav ;) je super kajne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo ful, ful lepo. Super izgleda! Se že veselim branja novih dogodivščin vaše družinice. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, kakšen kulski logo. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. You really have style, girl! :-) ***

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo kako kul. pa sem iz točno tega "foha", tako da moja pohvala nekaj velja :))))
    Še ena kulska slika in si zmagala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo in drugače zanimiv blog. Jaz bi dala edino črko J pri Eneju z veliko začetnico, da bi potem oba imela 2 veliki črki in dve mali. Mam rada sorazmerje:)Drugače pa lepo.

    lp, gita

    OdgovoriIzbriši
  7. A si poskusila prvi R obrnit po drugi osi?

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.