sreda, 20. julij 2011

Končno?

.. so mi po devetih mesecih začeli izpadati lasje.

Fajn, ker se bom počasi znebila tele grive brezoblične.
Ni fajn, ker bodo lasje povsod in ni fajn, ker imajo ostale dlake pa kontra lastnost.
Med nosenčnostjo sem si obrila noge in je bil vsaj en teden mir. Zdaj jih pa zvečer obrijem, zjutraj je že isti d...k. (Ok, pretiravam, ampak v treh dneh so pa res že na isti dolžini). Beda.

3 komentarji:

  1. Te razumem. Vsem, ki nimajo gostih las, je tako kul, ko vidijo, da imaš goste lase. Ampak v nosečnosti gre zgoščevanje v neskončnost. Kar res, ampak čisto res, ni uporabno. Z nobenega vidika.

    Kar se pa tiče ostalih dlak. Koliko enega časa gre v odstranjevanje? Če bi ga v zadnjih nekaj letih enako količino namenila osveževanju nemščine na primer, bi bila lahko že dopisnica iz Berline:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izpadanje las mi ni bilo nikoli fajn, je pa super ko si ostrižeš daljše lase in si za 1kg lažji:) Sem bila pa ravno včeraj na boleči obdelavi nekaterih delov, da bom imela na dopustu mir. Mi je svetovala depiliranje in ne britje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lenka, jaz zaradi las še nikoli nisem shujšala, zdaj, ko sem najbolj debela se pa sploh ne morem tolažiti s tem, ker imam tudi najbolj kratko frizurco v zadnjih 10ih letih.

    Mene pa ful "veseli" ko hvalijo, kako lepo sem temnopolta. Ko bi le vedeli kaj vse to potegne za sabo, kar se dlak tiče. Tako da jaz imam poseben tretma za vsak del telesa, vsako obdobje v letu in vsako debelino denarnice. Od žiletk, silkepila, voskanja do laserja. Ni da ni. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.