petek, 17. junij 2011

Razvajanje

Takole se ob večerih midva vzajemno razvajava. Ti meni... jaz tebi. :)

4 komentarji:

  1. Kak je pa Enej luškan fantek! :o

    OdgovoriIzbriši
  2. Največje face! Pa ti imaš tako lepo nalakirane nohtke. Uživancija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sasha, hvala! :)
    Olivija, tudi tebi hvala. Sicer sem grozno lena glede tega. Tokrat sem si jih nalakirala, ko so se oškrtali, sem jih pa ostrigla, pa so zdržali še par dni. :)
    Zdajle že par dni razmišljam kaj naj si namažem, da bo dobro videti na fotkah iz porodnišnice. He, he...

    OdgovoriIzbriši
  4. uuu, sta mi dala dobro idejo:-) kar pa se nohtov tiče jaz sem na spletični naročila Sallypašeneki lake, kao 10-dnevne in zdržijo enih 3-4 dni ob velikem packanju po vodi...:) pa še kupiš2plačaš1 akcijo imajo:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.