ponedeljek, 20. junij 2011

Izjava tedna

V soboto smo si privoščili sladkorno peno.

Pa pravi Enej danes: " Ane, tista ta roza žajfa je najboljše kar sem kdaj jedel?!"

Slikica

7 komentarjev:

  1. Saj če mene vprašaš ima prav. Je precej žajfastega okusa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. He, he.. Eneju okus nadvse ustreza. Le peno asocira na žajfo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi se še danes smejimo tej izjavi:) Žajfa, madona, na to ob peni res ne bi pomislila.

    Sicer pa, Anita, s kakšno žajfo pa ti umivaš Eneja? Pa ja ne kakšno roza z vonjem po softi čigumijih? Hecam se.

    Ampak vseeno - a se fantje tudi raje umivajo z žajfo of staršev kot s svojo? Pri nas pporabita vse moje, celo rožmarinov peeling proti celulitu. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej, Anita, a si šla rodit?

    OdgovoriIzbriši
  5. Anita mi je danes rekla:"Zakaj pa nihče ne pokomentira?" Bom pa jaz.
    Seveda je šla rodit. 24. junija je rodila zdravega dečka Reneja. Skoraj zagotovo pridejo jutri domov, pa bo potem sama napisala kaj več.
    Starata

    OdgovoriIzbriši
  6. Starata, pohvaljen za komentar. Anita in družinica pa ČESTITKE! Bravo bravo mamica!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam, Anita, vsi njeni, Starata, hvala za obvestilo:) Juhuhu za Reneja:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.