sreda, 1. junij 2011

Graciozna nosečnica

Vse tiste fotke, ki jih običajno lepim, kjer sem vsa nasmejana so fake. Naštimane, Itak bi rada izgleda čimbolje. Tole, dragi moji, tole, je pa real life. Da ne govorimo o tem, da imam na kolenu kožo že kot podplat, ker drugače ne morem ničesar pobrat s tal. Sej ne jamram, tole je bolj za zabavo.



Sem iskala pravo besedo in mi je moral prav SSKJ malce pomagati.
graciózen -zna -o prid. (ọ) skladen, lahkoten, zlasti v gibih, v drži: tamkajšnje žene imajo zelo graciozno hojo; stol mu je ponudila z graciozno kretnjo / lepo in graciozno vedenje / graciozna žena ljubka, mila


Olivija, tale je pa prav zate. Drugače bi bila že zdavnaj v košu. :)

5 komentarjev:

  1. Naj te potolažim - natanko takole sem bila videti tudi jaz od približno petega meseca nosečnosti pa do poroda. Potem do Mezinčkovega četrtega meseca še vedno nisem mogla dvigniti nog.
    Samo še malo, pa bo!

    Hihi, mimogrede - je pa kulska fotka. Jaz imam eno tako od lanskega leta iz Bohinja - en mesec pred porodom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A je, a?
    "Kot ta bolan srat" se reče tem strokovno. :)

    Joj, ne me strašit.
    Po prvem porodu sem komaj dočakala prvih šest tednov, da sem lahko šla potem laufat. Pa sem imela med nosečnostjo grozno zatečene noge, ki jih zdaj (zaenkrat) še nimam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo, ne strašim te. Meni se je zaradi slabih vezi to zgodilo v drugi in tretji nosečnosti - da namreč nisem mogla dvigniti nog. Torej se tebi ne bo, ok? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Anita. Fotka je fenomenalna. Jaz se tudi spomnim pobiranja s tal in teh zadev.

    Ampak draga moja, tako dobro zgledaš, da bi jaz ZDAJ zamenjala s tabo. Pa ne zaradi moje velike želje po novem trebuščku. Ampak zato, ker moje noge nikoli niso tako lepe kot tvoje zdaj. In roke tudi ne.

    Toliko o gracioznosti:)

    Fotka je pa res kul:)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Olivija: hvala. :)
    @Neskončna: ne pretiravaj, mi bo še nerodno.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.