ponedeljek, 30. maj 2011

Savudrija

Prijetna sprememba od dnevne rutine v prijetni družbi.

Sprehodi, spanje, iskanje rakovic, namakanje nog, radler, klepet, kavica, plavanje, badminton, rabutanje češenj.
Vse to in še več v pičlih treh dneh.





3 komentarji:

  1. Jaz sem zaljubljena v Savudrijo. Celo otroštvo do konca OŠ smo hodili tja. ZA prvega maja in prve tri tedne junija. Ko je bila šola, pa sem se jaz pridružila samo zadnji teden.

    Obožujem skale, pomole z dvignjenimi čolni, svetilnik,...

    Super, da ste takole uživali:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja! Jaz sem tja hodila v kolonijo (no, na zadnjo nimam tako prijetnih spominov), se pa rada spomnim kako lepo je. Pa kako paše razbit rutino!

    Pa kako ste fletni (mimogrede, še zdaleč ne spominjaš na pingvina ali slona oziroma ne spomnim se katero žival že). Prav dobro izgledaš. Sploh če upoštevaš, da imaš samo še 4 tedne do poroda. Jaz sem bila v tem času že kot pohištvo - kamor si me postavil, tam sem pridno čičala.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Neskončna: meni pa Savdrija drugače ni všeč, ker sem ena razvajena rit in rabim lepši dostop do morja. Po vseh tistih skalah se pobijem. Pa že lani sem opazila, kar precejšnjo svinjarijo po plažah in morju. Plastenke, stari copati in podobne zadeve, ki jih je čist komot pobrat. Ampak očitno nikogar ne motijo.
    Medtem ko kamp je pa čudovit. Še sanitarije imajo obnovljene in bi se skoraj raje tuširala tam kot pa v apartmaju. :)

    @Olivija: ne vprašaj zakaj smo morali nujno v bazen. Tudi zarad Eneja, predvsem pa zaradi mene, da sem malce "omehčala" od sedenja vso razbolelo trtico. Po dveh urah namakanja v 31 stopinjah me prvič po šestih mesecih ni nič bolelo. Vsaj dokler se nisem spet usedla. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.