ponedeljek, 21. februar 2011

Vročina

Čez vikend nas je napadla vročina, danes je že bolje, ampak se še malce crkljamo doma.

Ker je bil ponoči še fajn vroč, se je ati preselil v Enejevo sobo, da je lahko mirno spal, mulček pa je spal pri meni, da sem ga lahko vsake toliko prekontrolirala. In tako sem prvič opazila, da se mu ponoči sanja. No, saj verjetno sanjajo že celo življenje, ampak tokrat mi je zjutraj prvič zaupal vsebino sanj. Žal niso bile lepe, kot take vročinske ponavadi tudi niso, ampak hej, that's life.

Takole pa se je Enej napravil ko se mu je pred dnevi mudilo ven.
Običajno ga le prosiva in prepričujeva, takrat sva bila midva pa še v kopalnici, ko naju je on že čakal pred vrati. In le s težavo sva ga potem prepričala, da čeprav so žabe res lepe, je treba dat še hlače čez.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.