sreda, 9. junij 2010

Enej kolesari

Kot kaže so poganjalčki res super zadeva za pridobivanje ravnotežja.
Kajti danes me je presenetil tale SMS:

Enej se vozi po igriscu s kolesom  brez kolesc in vriska.




Pa še izjava tedna:
Jaz: "Enej, kako se pa ustaviš?"
Enej: "Ne vem!"

3 komentarji:

  1. Jaz sem mu že čestital v živo. Pa da ne bo pomote. Pod čigavim varstvom in s čigavo psihološko pripravo se je danes kar odpeljal. Kdo je poslal tisti SMS. Ni bil kakšen svetovni kolesarski popotnik, ampak STARAMAMA. Čestitke tudi njej.
    STARATA

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma super Enej.
    A bama lohk tut Urbana k STARIMAMI prpelal?:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja staramama ja, ona ga je prepričala, da si upa!
    Sm najprej nameravala dati gor posnetek ko mu je sledila, da ni padel. Pa sem se potem raje odločila za takega, samostojnega. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.