torek, 12. maj 2009

Maraton Franja

V nedeljo 14 junija bo kot vsako leto se bo preko naših krejev spet vil Maraton Franja.
David se je v službi prijavil nanj in se ponudil da prijavi tudi mene.
Tisti ki me malo bolje poznate veste da rada zapretiravam in tudi tokrat sem.
Prijavila sem se na 160 km. Ajej.

Toliko v življenju še nisem prevozila naenkrat. V zadnjih treh letih skupaj nisem prevozila toliko. No če ne bo šlo se lahko še vedno ustavim v Idriji.
Da pa to ne bo potrebno imam še en mesec časa za trening, o katerem bom pridno poročala.

Začela sem pri osnovah - utrjevanju riti in peljala Eneja dvakrat po Kanomlji do ribogojnice.

V soboto pa sem "resneje" zastavila in se peljala do Želina. 22 km, s povprečjem 22.8 km/h. Izračunala sem, da moram na Franji voziti (z postanki vred) vsaj 20 km/h da zaključim v predvidenem času 8h. No, v soboto bi skor pljuča pljunila, tako da malo bo treba še delat na tem, čeprav me tolažijo, da je v skupini zaradi "rezanja zraka" višja povprečna lažje dosegljiva - bomo videli če res.

Zaenkrat imam letos cca. 80 km, predvsem na račun tega da je ta dober sladoled v Idriji. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.