sreda, 4. februar 2009

Neumnosti

Letošnja zima se res že zelo dolgo vleče in to zelo dobro opazimo tudi doma.
Ker preživimo toliko časa znotraj Enej tudi vse bolj pospešeno raziskuje stanovanje, predvsem kuhinjo. V omarah tako že najde arašide, čokolado, sok in čičeriko (ker misli da so arašidi) in grisine. Nese papirčke v smeti in ker najde tudi omelo in smetišnico mu pol oprostimo.

Danes pa je ugotovil kako uporabiti mizo da lahko prebrska zgornji predal.







Imamo pa zadnje dni tudi kar nekaj težav z spanjem. Deset minut želi da ga dam spat jaz, naslednjih deset, da ga da David, nato spet jaz, nato se dere in dere, pa seveda popustim pa se spet uležem zraven, nato sploh noče zaspat ker pazi da mu ne uidem in me z vsemi silami objema in nato se ta kalvarija vleče in vleče. Pa tako rada se uležem zraven njega da zaspi. Ampak to je pa že malce prehudo. Predlogi?

4 komentarji:

  1. L. z mano nima takih težav. Zvečer ko me da spat jaz takoj zaspim, ko me objame ;)

    Sicer pa za nespečnost zagotovo pomaga tudi moja nedokončana magistrska naloga. Ti pošljem par poglavij in če mu jih prebereš bo gotovo takoj zaspal. Vsaj jaz vedno zaspim, ko se lotim branja.

    Samo upam, da mu zvečer ne bereš kakšnih pravljic, ker potem ni pa nič čudnega, če ne more zaspat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj ne, za pravljice še nima potrpljenja. Ponavadi povemo kako pesmico pa malo pojemo in pali. Zadnje dni je pa neustavljiv.

    Ideja o magistrski nalogi je pa dobra. Verjetno bi blo čist ok, tudi če mu dam kako seminarsko zame za naspisat. Bom probala danes ima do polnoči rok ze eno. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. aHA mi je znano tako obdobje. Smo ga dali skozi. Mi smo se lepo pogovorili in mu razložili, da danes ga da spat ati, jutri pa mami,.... če se je drl, sem mu rekla, da bom še jaz šla ven. In včasih sem potem tudi šla. Ampak je nucalo.
    Se mi zdi, da jim včasih preveč popuščamo - vsaj jaz in potem to znajo še kako dobro izkoristiti.
    A pri vas so problemi zvečer ali opoldne?

    OdgovoriIzbriši
  4. @Špela: tudi mi počnemo vse našteto ampak naš mali mulo je tako trmast da se to, da gremo ven razplete v celo dramo saj potem se pa dere še eno uro če je treba. Pol pa vsaj deloma popustimo in naredimo več škode kot koristi.
    Probleme imamo večinoma zvečer, ker čez dan ga daje moja mama spat :), pa še to ne ravno vsak dan.
    Počasi bomo že natuhtal kako razmišlja. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.