sreda, 14. januar 2009

Najin dan

Nič kaj blogersko pridno nisem začela tega leta. Sem pa zato nekoliko bolj pridna službeno. Plani so veliki, časa pa malo, danes mi je na žalost (no malo tudi na srečo. :)) sneg prekrižal službene načrte zato si lahko utrgam minutko ali dve medtem ko Enej pridno drnjoha.

Danes imava z mojim D. obletnico odkar sva par. :) Petnajsto, že pol življenja si parava živce in kravžlava možgane.

Po nekaterih zagonskih težavah je najina zveza super speljala, zato sva se na ta dan pred tremi leti odločila tudi za poroko, ki je bila vsekakor najlepši dan najinega dotedanjega življenja.

D. hvala ker me prenašaš. :)

4 komentarji:

  1. Čestitke za tole častitljivo obletnico ... pa še veliko let paranja živcev in kravžlanja možganov obema ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem mislila, da kaj takega obstaja le v filmih! ;) Vsekakor častitljiva obletnica!! Želim vama jih še vsaj toliko x 3! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. @meeya: brez dvoma bova še nekaj časa "trpela" ;)
    @storyteller: včasih se tudi počutim kot v pravljici, ampak res. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitke vsekakor!fajn "puba" sta:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.