sobota, 29. november 2008

Zimski vikendi

Poleti smo se vse vikende potepali in smo kar malce pogrešali domači kavč.
Pozimi pa se nam je stanje spremenilo. Postali smo malce leni in razen kakega kratkega sprehoda in obiska se sploh ne premaknemo s kavča.

Prejšnji vikend smo delno preživeli pri Noni in Daši. Daša je namreč praznovala rojstni dan in nas je povabila na kosilo in na tortico.

V nedeljo pa smo preklicali vse prijatelje da bi prišli na kavo in da nam ne bi bilo treba nikamor hoditi a bi vsi raje videli da bi prišli mi knjim. Po večini iz istih lenih razlogov.
Zato smo mi sprejeli povabilo s strani Hermine in Lukata in tam dobili še na palačinke. Njamsi.
Zvečer pa sta se nas usmilila Danijela in Miha. S seboj sta prinesla nekaj azijskih dobrot,ki pa jih ne znamo prav pripraviti in nam zato niso bile najbolj všeč. :)

Tudi ta vikend ne kaže da bo kaj bolje. Jaz sem včeraj prešpricala žurko in sem raje pomagala Miklavžu zbirati smučarsko opremo za Eneja. Danes smo se malce sankali kakih planov za naprej pa še nimamo.

Pride kdo na kavo?










2 komentarja:

  1. Hmmm... Mogoče pa spet kaj prideva naokoli. Hec.

    :) :D :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nč hec, kr pridita! Prijazno vabljena. Drgač bomo pa sigurno tudi mi prišli kej pogledat okraske v Ljubljano pa se povabimo na kavo. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.