torek, 4. november 2008

Pesmice

Enej najlepše in najhitreje zaspi če mu zapojemo kako pesmico.
Tudi čez dan ves čas hodi naokoli in "poje" diida daaada diida daada...(jo kdo prepozna?)

Se pa pogosto spomnim tudi pesmice, ki je bila meni najbolj všeč, ko mi jo je deklamirala Stara Mama iz Rajd.

LUNA, Matej Bor.

To je luna, naša luna,
večna potnica,
gre po sveti in vsem sveti
tu je pa doma.

In tej luni, naši luni,
nič ne branimo,
naj po sveti gre in sveti,
vendar hočemo,
da se vrne spet iz črne in temne noči
v naše kraje kjer najraje luna se drži.

Pa še ena o Uri mi je bila zelo všeč, a je malce ušla skozi sito spomina.
Mažgunčki, a mi jo pomagate sestaviti?


Vem da v njej nastopata...

... čudna dva možica,
po eni nogi dan na dan v krogu se vrtita.
Dolgi Luka hitro smuka, kratki Miha težko diha...

Aaaaaaahhhh... lahko noč!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.