sreda, 24. september 2008

Ti tili daaajjj

S temi besedami Enej že kake 14 dni štarta z vseh mogočih pozicij. (Kot ste lahko videli dva posta nazaj, ko se je vrgel s stola - na srečo sem ga držala za roko in ga še pravočasno ujela).

Sploh je te dni naštudiral nekaj prav čudnih besed:

dit (ozek idrijski i, slovenisti na pomoč!): zlit (vsebino kahljice - seveda jo moram jaz držat čimbolj neopazno, ker on bi to vse sam, seveda ob aplavzu)

app: jabolko (ki jih kamajsama (rabutamo), po vseh drevesih po fari).

dida: zavezat (čevelj namreč, ker se nam mudi ven - toliko da mi jih ne prinese v posteljo)

an: ven

doo: dol (ko hoče s stola, največkrat pa takole žuga mačkoma ko zlezeta na stol)

tou: stol (seveda si vedno izbere ravno mojega in moram nuno dol, ker drugače ga buba. Razen ko je lačen takrat pa hoče na svojega.

2 komentarja:

  1. Haha, a ma vi že štejete! ;-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, kolk sem se nasmejala!
    Glede na to, da ima Enej toliko energije, se mi ne bi zdelo čudno, da boš kdaj napisala, da si se res zbudila s čevlji v postelji:) ...

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.