nedelja, 7. september 2008

Preobrazba

Prvi september je čas velikih sprememb, konce počitnic, prvi dan v šoli... no Enej kaj takega še ni doživel, je pa doživel svojo prvo stilsko preobrazbo.

Izgubil je svoje prve dojenčkaste kravželjne in dobil svojo prvo fantovsko frizurco.
Sfrizirala sem ga kar sama. Začela sem z malo laski nad ušeski, potem se pa nisem mogla upreti skušnjavi in sem kar nadaljevala. Mislim, da je delo kar dobro uspelo, saj sem (ne le enkrat) sama že prišla bolj stopničasto postrižena od frizerja in to še mastno plačala. :)

Prej:

























Potem, od zadaj:

























In od spredaj: ;)



No, skupaj z Enejem je stilsko preobrazbo doživel tudi blog. Tudi naslovila sem ga pa našem fantu, saj jaz nisem več tako mlada mamica, zgodba pa teče večinoma o Eneju. Le kako moje neposrečeno hujšanje se znajde zraven. ;)

5 komentarjev:

  1. Bravo za odlično uspeli frizerski podvig :)

    Pa za blog tudi ja :)

    Lepo se imejte!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravi šarmer... Sam naj se ga pazijo sedaj bejbe pr'far ;) ... 1. september konec šole?!?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojojojoj, konec počitnic! ;)
    Sam konec šole se pa bolje sliši, kajne. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, meni je pa s čupo skor bolj všeč ... ampak ja, boljše tako, da ga ne bodo začeli zamenjevati s pupiko ;-) Sicer pa pohvale za preobrazbo - tako frizurca kot blog izgledata prav profesionalno ...

    OdgovoriIzbriši
  5. tud men je nova podoba bloga ful dabra, stina pa tud:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.