ponedeljek, 11. avgust 2008

Podalšan vikend

Tokrat smo malce podaljšali vikend in ga v družbi družinice Mohorič preživeli v Poreču.

Imeli smo se zelo lepo. Kako tudi ne, ko so nam čas nenehno krajšale Urbanove in Enejeve vragolije.

Enej je prvič v ogledalu in v senci prepoznal samega sebe. Reče si ENJE. Seveda hoče zdaj vse postoriti sam. Nenehno je hotel biti v vodi in izpolnjeval svoj "pasji" slog, pojedel je vse kar mu je prečkalo pot in bil za dober zgled tudi Urbanu.



Urban pa je pridno izpopolnjeval svojo tehniko plazenja po vseh štirih.

Le za skupaj nista bila ravno. Enej je takoj ko se mu je Urban pribljižal vpil "buba buba", Urban pa je vpil takoj ko se je Enej pribljižal njegovi hrani.




Ps. Ugotovila sem, da se nekateri že sprašujete če sem noseča. Pa da si prihranimo nerodne trenutke: Np, nisem. Le debela.

1 komentar:

  1. Joj, Anita, ti jo pa pihneš ... okej, mogoče sem jst res bolj slaba opazovalka teh stvari (na p.s. se nanašam) ... pri sosedi sem opazila, da je noseča, ko že ni bila več ;-)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.