četrtek, 14. avgust 2008

Dogovor na kratek rok, ali pač ne?

Po vsem dolgotrajnem jamranju o debelosti in nekondiciji in letih ki se nabirajo, sva z Davidmo (končno) sklenila, da bova hodila, izmenično, vsak en dan, teč.

Danes bil je tretji dan in dogovor še drži.

Prvi dan sem v stilu olimpijskih iger tudi sama (spet) postavila nov poporodni rekord s časom 12.15, danes pa sem ga še izboljšala na 12.05. Jupi!

2 komentarja:

  1. Poročaj, kako vama gre ... Čakamo tudi poročilce s kakšnega praznovanja ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Si me malo sprovicirala včeraj... sem že mislila da "nimam časa" potem sem pa videla tole sporočilce, se preoblekla in šla laufat.

    Čez vikend sva pa res počivala. ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.