torek, 19. avgust 2008

30 ka

No pa je v soboto padla 30-ka tudi pri meni.

Čeprav se običajno ne počitum stara, me je na ta dan vseeno nekoliko stisnilo pri srcu. Prvih trideset je minilo kot bi mignil in če me čaka (v najboljšem primeru) samo še dvakrat toliko bo kar prehitro naokoli.

Dneva nismo preživeli nič praznično, saj smo se že navsezgodaj odpravili v Ikeo, kjer smo naročili in naložili novo kuhinjo za moje starše (Joj kako bo lepo! :) ). Čeprav običajno pri tem nadvse uživam, pa bi se tokrat vseeno raje brezdelno muckala z mojima fantoma.
No naredili smo veliko delo, zaradi skorajšnjega novega kataloga smo tudi precej prihranili in ni mi žal, da smo šli.

Zabava pa še pride. :)

5 komentarjev:

  1. Draga moja soimenjakinja, vse najboljše + eno ubijalsko zabavo ti želim.

    (Levinje smo zakon:P.)

    OdgovoriIzbriši
  2. @ Bonny: ne se hecat!? Soimenjakinja pa še levinja. Vse najboljše nama :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najboljše Anita!!!

    LP, Špela

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse NAJ-NAJ! :)
    Upam, da ste si do sedaj že vzeli urico časa za razvajanje v troje (ali pa v dvoje :)) in da je mami zadovoljna z novo kuhinjo! :D

    Bonny + Anita: Jap, levinje smo zakon! Grrrr... :P

    OdgovoriIzbriši
  5. @storyteller: no malce smo nazdravili. ;)
    na kuhinjo bo treba še malce počakati, da bo postavljena, ampak mislim, da bo super.

    Na levinjah pa itak svet stoji. ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.