četrtek, 12. junij 2008

10.000

Ne se hecat!

Pravkar sem opazila, da je število obiskov našega bloga preseglo št. 10.000.

Ko sem začela pisati sem bila prepričana, da nas nihče ne bo bral, ampak se je izkazalo, da je bilo moje prepričanje napačno.

Ne le to. v dobi računalniškega razdruževanja, ko naj bi druženje preko spleta počasi zamenjalo osebno druženje lahko ta pojav zanikam. Kar nekaj ljudi sem najprej spoznala preko spleta in nato tudi v živo, z nekaterimi smo bili prej le navidezni znanci zdaj smo pa kolegi in tudi s sorodniki smo se zbiližali, vemo kaj se s kom dogaja in se imamo še rajši kot prej ;).

Seveda na blogu ne objavimo vsega in tako za v živo ostane cel kup pikantnih podrobnosti, čenč, zabave, smeha in solz. ;)

Bloganje je super!

Hvala vsem, ki nas berete!

5 komentarjev:

  1. Prosim ;) In hvala tebi, ker nas tako vestno obveščaš...

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitke pa kar tak naprej...zame najbulš blog...brez heca!
    ...no lohk de sm mal pristranski:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za 10tisočko ... fajn ste :-) zato vas beremo, ja ja ...

    OdgovoriIzbriši
  4. No, jaz berem zato, da vsake toliko časa preverim, koliko je družina Česnik pripravljena svojo intimo, ki bi po mojem skromnem mnenju morala ostati med štirimi stenami, deliti s širnim svetom.

    Če je Agata Christie svoj čas dala enemu svojih romanov naslov "Sloni pomnijo", potem danes vsekakor velja "splet pomni".

    Tudi, če sedaj zbrišeš celoten blog, ga ni zagotovila, da še nekje ne obstaja kopija.

    Kaj pa, če sicer možatemu očku, čez pet let ne bo več tako všeč, da so filmčki v katerih širnemu svetu razkazuje svojo nežnost do sineka, dostopni prav vsakomur. Morda ne bo hotel, da bi to videl njegov bodoči delodajalec ali kdo drug. Takrat pa, žal, ne bo več poti nazaj.

    So stvari, ki so intima para in družine in bi morale ostati prikrite, ne pa da lahko tukaj kar voajeristično kukamo med zidovje družine Česnik.

    LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Vox populi:
    what if, what if...
    pač v življenju vsak dan tvegamo tako in drugače.

    Mogoče bom danes grdo pogledala nekoga, ki bi mi čez deset let ponudil sanjsko službo, pa mi je ne bo ker sem ga grdo pogledala. Mogoče mi jo pa nekdo bo ponudil, ker bo na blogu videl, da sem pošten, deloven človek, ki nima ničesar skrivat... kaj pa veš.

    Zaenkrat plusi zmagajo nad minusi in upajmo, da bo tako tudi ostalo.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.