sreda, 14. maj 2008

Enej devet zob

Že kar cel prejšnji teden je imel Enej manjše težavice s prebavo (beri driska) in me je že začenjalo skrbeti kaj je narobe. Najprej sem mislila, da je preveč zelenjave, nato sem že začela razmišljati o glistah, virusih ipd. in o tem da bi ga peljala na pregled k zdravniku.

Nato sem pa včeraj končno pogledala v njegova usta in tam bolj zadaj zagledala špičko štirkice ki kuka ven.(In ne trojkice, ki bi bila logično nadaljevanje njegove četice). Lahko da so mu trojkice pozabili dati v osnovni paket in ga dobi šele v nadgradnji, saj mu že od novega leta ni zrasel noben nov zobek.

Te kar jih imamo pa že pridno umivamo. Sploh če pride zobna krtačka Eneju v roke mu jo kasneje zelo s težavo izpulimo.





















Pa še o castingu:
Včeraj sva bila na ponovnem castingu in lahko rečeva, da je konkurenca zelo huda in po moje nimava nobenih šans za naprej. ;) Za mamico je bila v izboru celo aktualna (in po novem moja najljubša) miss Slovenije Tadeja Ternar, ki je bila zelo prijazna in je pazila na Eneja medtem ko sem se jaz slikala. ;)

Pa še od dieti:
Danes začenjam nov štiri dnevni krog. Prvi štirje dnevi niso bili težki in z veseljem bom nadaljevala. Še najtežje mi je jesti samo sajdje do 12ih, saj sem navajena jesti dober zajtrk, vsak dan pa se pregrešim tudi z kavo z mlekom (ampak samo eno). :) Zaenkrat sem izgubila tisti kilogram ki sem ga dobila v tednu ko sem se odločila za dieto in sem pojedla vse kar zdaj ne smem. ;)

2 komentarja:

  1. Enejčk je faca ... ja, ja, naj si le umiva zobke ...
    Ej, mene pa neki zanima ... a ti si kr vedla, da je una, ka zravn tebe sedi sedanja miss al si jo prašala "S čim se pa ti ukvarjaš?" :-)) Ker meni bi se po moje lih kaj tacga zgodilo ... :-)))
    Srečno z dieto še naprej ...

    OdgovoriIzbriši
  2. meeya: ja na srečo sem kar vedela, ampak nisem tega dejstva nič izpostavljala, sem jo tretirala kot "navadno" zemljanko. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.