četrtek, 8. maj 2008

Dieta

Sm upala, da bodo šle kile same dol, zdaj ko bom v službi.
Pa vidim, da iz te moke ne bo kruha, prej nasprotno.

Zato sem se odločila, da v soboto štartam z ločevalno dieto.
Zdaj pa rabim somišljenike, pomoč...gremo.. kdo še?

Uf, upam, da bo to, da sem svojo namero obelodanila vsem vam pomagalo da res štartam in da se je tudi držim. ;}

5 komentarjev:

  1. A se ne začnejo ponavadi dijete s ponedeljkom? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja tudi ta naj bi se... pa se ni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Držim pestke in te (miselno) podpiram. Sama bi pa raje spremenila določene prehranjevalne navade in uvedla rekracijo (šport) v svoj vsakdanjik. Načrtujem pa tudi že od Novega leta nekje :S

    OdgovoriIzbriši
  4. še ena, ki hujša že od januarja (in se je od takrat še dodatno zredila za 3kg)

    Anita, jaz te podpiram (čeprav, MHO... si že prfekt!)

    (in se pridružujem...)

    OdgovoriIzbriši
  5. Špela, hvala. ;)
    Se že mentalno pripravljam na beljakovinski dan, zaenkrat pa pojem vse kar vidim, da se mi zagravža. ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.