nedelja, 6. april 2008

Prva kriza

Ta teden sem začela bolj redno hoditi v službo, ati pa tudi ni bil več na bolniški zato se je pri nas doma začela rahla kriza.

Enej se zjutraj zbudi že malo preden grem v službo in enkrat ga je morala mama celo odtrgati zmene, da sem lahko šla. Kot v kakem filmu. Potem je hitro dobro in cel dan je priden. Ko pridem pa nazaj, me pa ne izpusti več iz oči in nenehno bi se dojil, pa čeprav sva prej že skoraj prekinila. Po eni strani je prav zabaven, ko se mi ves čas trudi zlesti pod majico da sem že vsa krastasta. :)

Očitno odhode precej slabo prenaša, saj se vzemiri tudi ko gre v službo Ati in ko gre domov Stara mama.
Upam, da se kmalu navadi.

Takole smo se razvajali ko smo bili bolni.





















Na sprehodu, Enej je sam prehodil že celih 200 metrov Rak.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.