nedelja, 20. april 2008

Generalka

Ker ima Enej preveč prijateljev, prijateljčkov in žlahte, da bi vse povabili naenkrat, smo včeraj z najmlajšimi pripravili generalko.

Imeli smo se zelo lepo, le jaz sem bila od pečenja tortic večer prej čisto uničena.

Kar pa mi ni prepričalo, da bi ostala zvečer doma ampak sem šla še na 15!!!! obletnico valete. Fajn je bilo, žal nisem imela fotoaparata sabo. (Nina pošlji pls).

Danes praznujemo z najbližjo žlahto, ostali lahko pričakjete vabila v kratkem.

Nekaj utrinkov:








5 komentarjev:

  1. moj sin je pa tako še mlad, pa že striptease pleše na rojstnodnevnih zabavah :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse najboljše Eneito še na e-način, ker vem, da si internet frik ;-)) Še velik let in še več objavljenih blogov in slikc in videotov. Lp vsem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsej NAJ NAJ Enej! Lupčki od Bie :* :* :*

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.