torek, 11. marec 2008

Zadnji dnevi raja

Ja ja, pa se izteka. Naslednji teden ob tem času se bodo iztekale zadnje ure mojega porodniškega dopusta. Tako da dragi moji, ki ste že komaj čakali, da spet začnem delat in se boste končno lahko dobro zavarovali in pričeli varčevati. Evo me..:)

Saj hoditi v službo ni nič tako hudega, ampak ko se pa doma takole zabavamo...:

Takole se Eneju dopadejo jagode:



Takole pa je videti, ko ni ravno razpoložen za zelenjavno kašico in stročji fižol.




7 komentarjev:

  1. hehe, dubr je...sm zi cakav kdaj bos kej novga dala gor..

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Anita, še meni je hudo zate :-((( Upam, da boste tole dobro prenesli ... in upam, da nas boš še vseeno obveščala kaj po blogu ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, tudi jaz upam, da se bosta z Enejem tudi v bodoče tako vestno javljala! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O hvala za sočutje,
    žal ne pomaga nič. ;(

    Vsekakor se bova trudila da bova pridna še naprej, saj v teh dneh postaja vsako uro bolj zabaven in materiala zagotovo ne bo zmanjkalo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa meni se tudi smiliš Enejček,ko vidim, kako tvoji starši uživajo s tabo. Midva, oz. mi se bomo pa že navadili novega urnika. Upam, da bomo speljali počasi. Živ

    OdgovoriIzbriši
  7. Kr zanimivo pokaže ta vaš dojenček, če ni dobrega okusa:) Sej pucala bosta itak mami&oči si misle:)))Zakon je!:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.