četrtek, 21. februar 2008

iStockphoto

Nad idejo me je navdušil matejmm, ki ga v zadnjih parih letih le še poredko srečamo brez fotoaparata v roki. (Danes mi je zaupal, da celo spi s fotoaparatom, za primer, da bi kaj zanimivega sanjal. ;))

No in že kar nekaj časa nazaj sem se določila, da se tudi jaz poskusim kvalificirati na istockphoto kot kontributor. Če ne drugega, vsaj zato, da bom motivirana naučiti se bolje fotografirati in dela s photoshopom.

V zadnjih mesecih sem pridno delala fotke, prebirala knjige in gledala tečaje photoshopa, po matejmmjevih navodilih sem celo postavila studio.

In končno lahko povem, da sem dosegla prvi cilj.

V prejšnjem tednu so me istockovci sprejeli v svojo družbo, včeraj pa so po par zavrnitvah (zanimivo je, da imajo izredno stroga merila za uploadanje in so mi fotke, ki so jih ob prijavi sprejeli, pri uploadanju zavrnili in mi naročili
da jih izboljšam) končno sprejeli prve štiri fotke.

Zdaj bom morala pa pridno delati naprej in upati, da bodo moje fotke nekomu nekoč tudi tako zelo všeč, da bo zanje zapravil kak €.

Lahko vam povem, da sem se na tej poti že zelo veliko učila, moji standardi so se dvignili za 100 odstotkov in žal mi je, da se nisem na to pot podala že prej, da bi imel Enejček več lepih fotk v albumu.

Pa le zapravite kaj... ;

5 komentarjev:

  1. Čestitke za ta prvi mejnik na iStocku. Ti kar pridno fotografiraj in uploadaj, pa bodo tudi rezultati prišli. Če hočeš narediti še korak naprej, se nam lahko pridružiš na http://minilypse.estrela.si/ Zadeva sicer ni poceni, ampak z dobrimi fotkami se ti lahko investicija hitro povrne.

    Pa lahko noč, midva z mojim SONY-jem greva spat! Če bom pa kaj zanimivega sanjal boste pa že kmalu videli na iStocku ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, bravo Anita!!! :-)) Ampak na iStock strani sem videla samo dve tvoji fotki :-?

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke! Le tako (pogumno) naprej! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, hvala... matejmm, mislim, da bom tega izpustila pa se vam pridružim naslednje leto, mi manjka samozavesti in fotoaparat, da bi kaj več odnesla od tega.

    meeya, to je pa zato, ker sem se jaz považila takoj ko so me obvestili, potem pa nekaj časa traja da jih napopajo v portfelj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Navdušen Sis:) le tak naprej...upam de se ti hmal prdružm.LP

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.