torek, 1. januar 2008

Prednovoletna potepanja

V dneh pred novim letom smo bolj malo sedeli pred računalnikom in smo se malce več potepali.

Nekaj je bilo družinskih potepanj, enkrat je šel Enej po svoje, enkrat sva šla midva z Davidom v gledališče (s kolegi smo si ogledali mjuzikal Kabaret v MGL, predstava je odlična!), enkrat sem šla pa čisto pa brez gospodičev do Ikee v Gradcu.

Ugotovila sem, da ima Enej še vedno precej kratkotrajen spomin. Da sploh obstajam in da me pogreša je ugotovil šele ko sem prišla zvečer domov. Ko me je zagledal in ugotovil da je LAAAAČEEEEEN!!!

Pri Mihevčevih v Logatcu. Njihova lepotička Maruša.


















V Atlantisu.


















Z družinico Zidarič smo v Tolminu našli sonce.




















S staratom in staromamo v Ledinah.




















Silvestrsko popoledne na Gorah v družbi bodoče mamice Nine.


3 komentarji:

  1. Ma d best ej:) fajn fotke, fajn izleti. Men bi se tut prligu en dan v atlantisu zej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj, ce bi se starse videli? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. @tine: a nisi lih zadnjič opisal nekaj podobnega? masaže, tuširanje...
    @klemen: katere starše? Mihevčeve? Žal so na vseh fotkah rahlo čudni (mižijo, gledajo stran,..)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.