četrtek, 3. januar 2008

Picopek

Midva z Davidom in še Hemina in Luka smo šli danes smučati na Cerkno.
Bilo je super, malce megle, malce ja padal sneg, drugače pa prazne in lepo urejene proge. Je pasalo po dveh letih.

Ko sva prišla domov, pa naju je čakala sveže pečena pica in tale fotoreportaža s pripisom:

Ko se vidva zabavata, pa jaz skrbim, da ne bi bila lačna, ko prideta domov. A je bila dobra?

Enej



















Enej,hvala! Kot si tudi sam opazil je bila zelo dobra! :)

3 komentarji:

  1. KUK BI PA JEST ZEJ EN TAK KUS PAJSNU...AJEJ:)
    Sam tist kus pice pa ris zglida nesramnu dubr...ahh, domaca pica, kva sm mogu sam akul rint:)

    Drugic dej se kesnu dodatno opozorilu zame...pridn das spet kesn tak post gor!

    Ja pa fajn storija, prov damace. Upam de se ne opaz de me mal domotozje daje:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmm, njami, njami, jst bi tudiiiiii! A se da tega picopeka najet ;-)?

    OdgovoriIzbriši
  3. Enej, le prit še kej pomagat, ka v dveh gri hitrej. Bova maguče še kej ustvarla, kej užitnega. Hvala za pamuč.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.